onsdag 9. juni 2010

En fin start på dagen.

Riktig god morgen alle sammen.
Bare noen bilder på starten av dagen, som ser ut til å bli super.
Denne gule planten her, jeg vet ikke navnet men i den yrer det av liv når man titter litt nærmere
Jeg tror det er en hel koloni med maur..
Selvfølgelig er spurvene her
Litt uklart bilde tatt gjennom ikke så rene vinduer.Kommer tilbake senere 
med blomster og bier og slikt.
Nå står alt rundt omkring .Jeg har skurt og oljet terassen  .
Skal få ting på plass så snart det er tørt.
Ha en herlig dag 

12 kommentarer:

  1. Så utrolig herlige bilder du har tatt!! Det bare oser sommer og tilstedeværelse av dem:o)) Nydelig!
    Ønsker deg en flott onsdag i solen:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  2. Så utrolig flotte bilder, enig med Solveig det bare oser sommer og tilstedeværelse av dem.
    Herlig å se på dem, jeg bare nyter synet.
    Ønsker deg en strålende onsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Nydelige, sommerlige bilder :) Den gule blomsten er en vortemelk, jeg har den også i hagen. Solgul og glad farge på den.

    Ha en flott dag videre, håper du koser deg i det fine været :)

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder.. du er jo helt rå med kameraet du!!
    Ønsker deg en fin dag og ;O)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelege, sommarlege bilde!
    Ser at dei gule blomane er vortemelk. Og fuglane dine er alltid like fine :)

    Ha ein fin sommarkveld :)

    SvarSlett
  6. Hei.NYDELIGE bilder.Sommer...Er så fin å klåre bildene dine.Ha en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Så kjekt at du har gode dager. Nydlige bilder. Må nok ha meg nytt kamera !!

    SvarSlett
  8. Hallo min venn med de vakre bildene. Jeg måtte innom deg nå å se om det var noe nytt på gang. Jeg trodde jeg hadde lagt igjen en liten hilsen på dette innlegget, ser ut for at jeg må tro om igjen. :) Skylder på alderen jeg.

    Ikke noe problemer med å se på dine bilder mange ganger heller, du vet, de er bare fantastiske! Håper formen spiler på lag etter dine ønsker og at du ikke har problemer med å komme inn på siden min/kommentere lenger. NÅR DU ORKER. Har ikke funnet ut at det er noen feil enda, men det kan jo skje. I alle fall, hjertelig velkommen, når som helst.

    Håper du får mange fine og gode dager fremover, Laila-Karin.

    SvarSlett
  9. Helt fantastiska bilder...

    Hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvarSlett
  10. Du er heilt fantastisk, Laila-Karin ! For nokre vakre fotos !! Nyt den gulfargen, hadde egentlig ikkje visst at mauren kunne vere så pen.

    Ha ein riktig fin fotosommer vidare !

    SvarSlett